Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om prijzen te kunnen bekijken en een bestelling te kunnen plaatsen vragen wij jou om klant te worden en een account aan te maken. Zodra je een account hebt kun je prijzen inzien en print en sign producten bij ons bestellen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang wij jouw bestelling nog niet in productie hebben genomen (dit is tot circa één uur na het plaatsen van de bestelling), kun je de bestelling in de meeste gevallen nog kosteloos annuleren. Informeer ons over jouw annulering via de email, telefoon of chat. Nadat de bestelling is geannuleerd kun je een nieuwe bestelling, met de gewenste wijzigingen plaatsen.

Kan ik in aanmerking komen voor een volumekorting?

Bestel je bij ons van één soort materiaal meerdere producten in een grote hoeveelheid? Dan wordt jouw korting automatisch verrekend in de winkelwagen.
Volumekorting verschilt per product en materiaal.

Kan ik een offerte aanvragen?

Natuurlijk kan dat! Heb je een aanvraag voor een hoge oplage en/of groot oppervlak? Of wil je dat wij niet alleen het product leveren maar het ook op locatie monteren? Vraag dan een offerte bij ons aan. Stuur hiervoor een mail naar Wij doen ons best om jou binnen 24 uur na aanvraag een vrijblijvende offerte toe te sturen.
Ook wanneer je geen klant bent en geen account hebt kun je een vrijblijvende offerte bij ons aanvragen.

Bezorgen

Kan mijn bestelling met spoed geleverd worden?

Dat is zeker mogelijk! De meeste producten in ons assortiment kunnen wij binnen een dag voorzien van jouw print en met spoed bij jou laten bezorgen. Voor al dat gehaast betaal je wel een spoedtoeslag.

Kan ik mijn bestelling op een beurs, evenement of bouwplaats laten bezorgen?

Jazeker jij kunt jouw bestelling op elk gewenste locatie laten bezorgen door onze ONB (onbezorgd) Bezorgdienst.
Tip! Geef voor een dergelijke ONB zending de naam en het telefoonnummer van de contactpersoon op locatie aan ons door via

Op het moment van bezorging is er niemand aanwezig. Wat gebeurt er met het pakket?

Elke bezorgdienst regelt dit op een eigen manier.

PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Lukt dit niet dan gaat het pakket direct naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. 

DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te geven. Wanneer dit niet lukt komen ze de volgende werkdag opnieuw bij jou langs. Wanneer deze tweede bezorgpoging niet lukt, wordt het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.

ONB: Ook de chauffeur van ONB probeert het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer dit niet lukt wordt er contact met je opgenomen om samen met jou een oplossing te vinden.

Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten bezorgen?

Neem hiervoor contact met ons op. Dan regelen wij dit samen met jou. Op basis van jouw adressenlijst voorzien wij jou eerst van een passende offerte en na goedkeuring gaan wij zorgen dat jouw bestellingen op de juiste adressen worden bezorgd.
Let op! Dit is niet beschikbaar voor spoedopdrachten.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra de bestelling is aangemaakt ontvang je van ons een opdrachtbevestiging.
En op het moment dat je bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendbevestiging in jouw mailbox. Daarmee volg je eenvoudig de zending.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten afleveren?

Dat is geen probleem. Wij versturen het dan rechtstreeks naar jouw klant. Op de verpakking staat dan jouw firma naam als afzender. Zo kun je de bestelling direct door ons bij jouw klant laten bezorgen.
En bij het afronden van jouw bestelling kun je ook een pakbon of een persoonlijk briefje voor jouw klant uploaden en aan het pakket toevoegen.

Uit welke bezorgdiensten kan ik kiezen?

Voor Nederland heb je de keuze uit: PostNL standaard, PostNL Spoed (voor 12.00 uur bezorgd), DHL standaard, DHL Express (voor 11:00 uur), DHL brievenbuspakket en ONB bezorgdienst.

Voor België kun je kiezen uit PostNL Standaard, DHL Standaard, DHL Express (voor 11:00 uur), DHL Brievenbuspakket en ONB bezorgdienst.

Voor bezorging in de overige landen maken we gebruik van UPS.

Naar welke landen kan ik mijn bestelling sturen?

Bij Print & Sign Voordeel bezorgen wij niet alleen in Nederland maar ook in België, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Spanje, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië Luxemburg en Zweden. Wil jij een bestelling versturen naar een land die niet in deze lijst staat? Neem dan contact met ons op en wij kijken graag samen met jou naar een oplossing waarbij het rechtstreeks vanuit onze vestiging naar jouw klant wordt gestuurd.

Wat moet ik doen wanneer mijn pakket niet geleverd is?

Volg je bestelling via track and trace van de bezorgdienst voor de laatste status. Het kan zijn dat de chauffeur vertraagd is. Heb je gekozen voor een bezorging met ONB en heb je niets ontvangen op de dag van levering? Neem dan contact met ons op. Is de zending vertraagd bij PostNL of DHL? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bij jou aangeboden. Duurt de vertraging meer dan twee werkdagen? Neem dan contact met ons op.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt en gelabeld?

Wij versturen het pakket standaard naar jou toe met als afzender Print & Sign Voordeel. Wil je echter dat wij het pakket onder jouw firma naam of met een white label naar jouw klant sturen? Geen probleem! Die keuze kun je ook maken bij de afronding van jouw bestelling.
En bij het afronden van jouw bestelling kun je ook een pakbon of een persoonlijk briefje voor jouw klant uploaden en aan het pakket toevoegen.

Het artikel is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Dat is echt vervelend wanneer dit gebeurt. Onze excuses daarvoor. Je kunt ons nu het beste een mail sturen. Voeg aan deze mail foto’s toe van het beschadigde artikel en de verpakking. Op die manier kunnen wij jouw klacht beter behandelen.
Vaak nemen we binnen één werkdag contact met jou op om dit met je op te lossen.

De bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Dat is heel vervelend wanneer je bestelling incompleet is. Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is naar jou. Check om die reden eerst de verzendstatus van je bestelling via de track & trace link die je van ons hebt ontvangen. Is er geen pakket meer onderweg laat het ons weten dan gaan wij voor jou aan de slag.

Wanneer wordt de bestelling geleverd?

Tijdens het afronden van de bestelling kun je een keuze maken uit de beschikbare bezorgdatums. Wordt jouw bestelling ook daadwerkelijk op de gekozen datum geleverd? Daarbij zijn wij afhankelijk van de desbetreffende pakketdienst.

Wat zijn de bezorgtijden?

De bezorgtijden verschillen per bezorgdienst en per land. 

Nederland
ONB: maandag t/m zaterdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
PostNL Standaard: maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
PostNL Spoed: maandag t/m vrijdag voor 12:00 uur.
DHL Standaard: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
DHL Express: maandag t/m vrijdag voor 11:00 uur.

België
ONB: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
PostNL Standaard: maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 18:00 uur.
DHL Standaard: maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
DHL Express: maandag t/m vrijdag voor 11:00 uur.

Bekijk daarnaast altijd de actuele status van je bestelling via track & trace.

Wat moet ik doen als de bezorging vertraagd is?

Check via track & trace de actuele status van de zending. Is de zending van PostNL, DHL of ONB vertraagd? Dan wordt de bestelling vaak de volgende werkdag als nog bezorgd. Moet je echter langer dan twee werkdagen wachten neem dan contact met ons op. We helpen je graag!

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de gekozen datum bij mij bezorgd?

Daar doen we absoluut ons best voor. Maar daarbij zijn we wel afhankelijk van de bezorgdiensten. Het kan gebeuren dat jouw pakket door drukte bij de door jouw gekozen bezorgdienst toch later wordt geleverd. Met 99% is ONB de meest betrouwbare pakketbezorger. PostNL staat op de 2de plaats met een score van 96%. En DHL op de 3de plaat met een betrouwbaarheid van 95% in Nederland en 76% in België.

Waarom is een bezorgdienst niet altijd beschikbaar?

Dat een bezorgdienst niet altijd beschikbaar is kan de volgende redenen hebben

  • De pakketdienst kan niet bezorgen op het door jou gekozen adres
  • Jouw pakket is te groot voor de desbetreffende bezorgdienst.
  • Je hebt gekozen voor een spoedlevering van één dag. Niet alle bezorgdiensten zijn zo snel beschikbaar.
  • Je bestelt tussen 16.30 en 20.00uur Voor spoedleveringen kun je dan alleen kiezen voor ONB.
Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Nee, helaas, op dit moment hebben wij nog niet die mogelijkheid! Wij zijn een klein team en niet altijd op kantoor aanwezig. Wellicht dat dit snel verandert. Dan zien we elkaar graag en zullen we zorgen voor een lekker kopje koffie of thee.

Het is ook niet mogelijk om je bestelling op te halen bij een PostNL of DHL afhaalpunt.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Om jouw verzendkosten te berekenen plaats je eerst jouw producten in de winkelwagen. Kies vervolgens het bezorgadres en selecteer een bezorgdatum. Je krijgt nu een overzicht van de beschikbare verzendopties inclusief de daarbij behorende kosten.

Vanwege het ruime assortiment, de vorm en de zelf te bepalen formaten worden de verzendkosten bij ons berekend over de gehele bestelling en niet voor elk artikel apart. Combineer daarom je bestellingen en bespaar zo op de verzendkosten met ONB. Ongeacht het formaat en de hoeveelheid betaal je bij ONB het volgende;

Nederland (excl. Waddeneilanden): € 45,00, op zaterdag € 95,00
Nederland, de Waddeneilanden: € 70,00, op zaterdag € 95,00
België-Vlaanderen: € 50,00
België-Wallonië: € 70,00

Naast de kosten voor het verzenden betaal je bij ons per order € 4,95 aan verpakkingskosten.

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij Print & Sign Voordeel hanteren we de volgende betaalmethoden:

IDEAL: Voor de Nederlandse bankrekeningen
Bancontact: Voor de Belgische bankrekeningen
Creditcard: Beschikbaar voor Mastercard en Visa
Op rekening: Betaal achteraf via IDEAL, automatische incasso (SEPA) of maak het bedrag handmatig over naar de rekening van VanFormaat BV. (alleen voor vaste en terugkerende klanten)

Waar vind ik mijn factuur?

Wanneer je een account hebt en ingelogd bent dan vind je de facturen daar in een overzicht onder het kopje facturen.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Ben jij een vaak terugkerende klant met een account en wil je op rekening betalen? Vraag dit bij ons aan. Na goedkeuring passen wij e.e.a. aan in jouw account en kun je voortaan bij ons op rekening betalen.

De openstaande factuur betaal je vervolgens binnen onze betalingstermijn van 30 dagen via jouw bank met een handmatige overschrijving. Vermeld bij de betaalomschrijving altijd het factuur- en debiteurnummer.

Mijn factuur klopt niet! Wat moet ik doen?

Hebben wij een foutje gemaakt? Dat is vervelend! Neem contact met ons op via 06 1302 1068 en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op!

De betaling is mislukt! Wat moet ik doen?

Check nu of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kun je de bestelling gerust opnieuw plaatsen. De artikelen in jouw winkelwagen zijn bewaard gebleven.

Heb je twijfels of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij zijn er voor jou!

Wat is het rekeningnummer (IBAN) van Print & Sign Voordeel?

Print & Sign Voordeel is onderdeel van VanFormaat BV. Onze bankgegevens zijn als volgt:

Naam: VanFormaat BV

IBAN: NL27 INGB 0669 8777 51

Hoe ontvang ik een terugbetaling van Print & Sign Voordeel / VanFormaat BV?

We maken vanuit VanFormaat BV het bedrag naar je over via de betaalmethode waarmee je eerder betaalde. Betaalde je via ‘op rekening’? Dan kun je zelf de creditfactuur verrekenen met een nog openstaande factuur

Wanneer betalen jullie terug na annuleren van de bestelling?

Betaalde je via IDEAL? Dan storten we het bedrag binnen twee werkdagen na de annulering terug op jouw rekening. Heb je na vijf dagen nog niets van ons (VanFormaat BV) ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wanneer betalen jullie terug na retourneren?

Nadat wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen betalen we je binnen 12 werkdagen terug. Heb je na 12 werkdagen nog geen geld van VanFormaat BV ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Waar vind ik de creditfactuur?

In jouw account onder ‘facturen’ vind je ook jouw credit factuur. Daarnaast ontvang je ook een digitale creditfactuur in jouw mailbox.

Algemeen

Hoe kan ik klant worden bij Print & Sign Voordeel?

Bij Print & Sign Voordeel leveren wij aan de zakelijke markt.

Is jouw bedrijf geregistreerd bij de Kamer van Koophandel en heb je een BTW nummer? Maak dan een account aan en je bent onze klant en koning.

Kan ik als Belgische ondernemer ook klant worden?

Natuurlijk! Wees welkom! Maak een account aan en geef ons jouw ondernemingsnummer door. Daarmee hebben wij toegang tot jouw gegevens in het ondernemersregister en ben jij daarmee onze nieuwe klant.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Vervelend dat je niet tevreden bent over het product dat wij jou geleverd hebben. Of misschien is er iets mis gegaan tijdens het verzenden en wil je ons dat laten weten? 

Stuur ons binnen 24 uur, na ontvangst een mail via Beschrijf jouw klacht en voeg foto’s toe van de artikelen en de verpakking. Dan nemen wij jouw klacht in behandeling en lossen wij het graag voor jou op.

Wat is de status van mijn klacht?

Zodra wij jouw klacht ontvangen gaan we daarmee, voor jou aan de slag. In de meeste gevallen kunnen wij je al na één werkdag informeren hoe wij de klacht voor jou kunnen oplossen.

Langskomen op locatie?

Ons adres is helaas geen bezoekadres. Wij kunnen wel jouw kant op komen om bij jou op locatie de vele mogelijkheden op het gebied van print en sign met jou door te spreken.

Interesse in een vrijblijvende afspraak bij jou op locatie? Bel dan met 06 1302 1068 en we plannen een afspraak in.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Print & Sign Voordeel?

Print & Sign Voordeel maakt onderdeel uit van VanFormaat BV

Onze bedrijfsgegevens zijn:

VanFormaat BV
Print & Sign Voordeel
Van Blaaderenweg 1
1862 JM Bergen nh

Tel.: +31 (0)6 1302 1068
Email:

KvK nr. 37137505
BTW nr. NL 8187.75.476.B01
IBAN (VanFormaat) NL27 INGB 0669 8777 51

Kan ik materiaal stalen aanvragen?

Natuurlijk! Vraag vandaag nog één of meerdere gratis materiaal stalen bij ons aan.

Zo kun jij het materiaal bekijken en voelen en weet je zeker dat jij de juiste keus maakt tijdens het maken van jouw bestelling.

Waarom kan ik niet inloggen?

Ben je een bestaande klant met een account en kun je niet inloggen controleer dan het volgende:

  • Misschien is het een type foutje!? Heb je het juiste email en wachtwoord ingevoerd?
  • Ben je het wachtwoord vergeten maak dan eenvoudig en snel een nieuw wachtwoord aan.
  • Verwijder de cookies van je internetbrowser. Dit kan via de instellingen van je browser.

Lukt het nog niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op

Welke gegevens hebben jullie van mij?

In ons privacybeleid informeren wij je op welke manier wij jouw persoonsgegevens verwerken.

Kan ik mijn gegevens inzien?

Wil je weten welke gegevens we van jou verwerken? Dat is geen probleem! Je kunt dan een inzageverzoek doen. Stuur hiervoor een mail met daarin je verzoek naar:  

Hoe verwijder ik mijn account?

Weet je het heel zeker? Je wilt ons echt verlaten? Okay, vooruit! Stuur ons een mail met het verzoek om jouw account te verwijderen en met pijn in ons gekleurde print hart zullen wij jouw account verwijderen en laten we jou gaan

Wat zijn de algemene verkoopvoorwaarden van Print & Sign Voordeel?

Print & Sign Voordeel maakt onderdeel uit van VanFormaat BV.

De algemene verkoopvoorwaarden van VanFormaat BV zijn ook van toepassing op Print & Sign Voordeel.

De algemene verkoopvoorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Alkmaar en zijn daar of via VanFormaat BV op te vragen.

Kan ik een product retourneren?

Helaas kan een product dat op maat en/of voorzien is van een eigen print niet geretourneerd worden. Om die reden is het belangrijk dat jij tijdens het plaatsen van jouw bestelling het juiste materiaal kiest en het juiste digitale print bestand gebruikt.

Wanneer kan ik jullie van Print & Sign Voordeel bereiken?

Op werkdagen zijn wij bereikbaar en staan we voor jou klaar van 08.30 tot 18.00uur.
Op Zaterdag kun je ons bereiken van 09.00 tot 13.00uur. Je kunt ons bellen, mailen of chatten. Wat jij prettig vindt. We helpen je graag!

Hoe bereik ik de klantenservice?

Heb je een vraag en staat het antwoord niet hier tussen de veel gestelde vragen? 
Geen probleem! We zijn er voor jou! Je kunt ons bereiken via:

Telefoon: +31 (0)6 1302 1068
Email:

Of via de chat rechts onderin de webshop.